جنگ نرم (مرجع تقلید آیةالله العظمی امام خامنه ای) - متفرقه

استفتائات رساله نوین احکام برگزیده

العروه الوثقی وسیلة النجاة منهاج الصالحین تحریر الوسیلة آراء المراجع

احکام > متفرقه:

جنگ نرم (مرجع تقلید آیةالله العظمی امام خامنه ای)

سوال بسم الله الرحمن الرحیم
«جنگ نرم»
قرآن کریم درسوره ملک آیه های 8 الی 12 ازیک خبرغیبی پرده برمیدارد ومیفرماید: {در قیامت زمانیکه جمعی را به جهنم وارد میکنند و جهنم از خشم نزدیک است پاره شود نگهبانان آن از آنان سـؤال میکنند آیا کسی نیامد؟ و شما را از امروز آگاه نکرد؟ و نترسانید؟ میگویند بله آمدند و ما را از امروز ترساندند ولی تکذیب شان کردیم و دروغگوی شان خواندیم و میگویند اگرما شنیده بودیم و یا تعقل میکردیم امروز از دوزخیان نبودیم و به تقصیر و گناه خود اعتراف میکنند! لیکن اعتراف آنروز برای شان سودی نخواهد داشت، آنروز تنها کسانی که در دنیا در برابر پروردگارشان خشوع کرده و در پنهان و آشکار ترسان از عذاب او بودند آمرزیده و رستگارند و پاداشت بزرگ مخصوص آنان خواهد بود}
همه کسانی که خردورزانه، قبل از این؛ بگونه ای در جمهوری اسلامی ایران چه در زمان حضرت امام خمینی (قدس سره) و چه در زمان حضرت آیةالله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) حضوری مؤثر و فعال در انقلاب اسلامی ایران داشته و با سیاست جنگ و جهاد در راه خدا آشنائی دارند و از دور و نزدیک دستی بر آتش داشته و باصطلاح استخوانی دراین نظام خورد کرده اند، میدانند که وقتی گفته میشود «جنگ نرم» یعنی چه؟
در واقع «جنگ نرم» یعنی دوست و دشمن نه دیگر با سلاح های معمول آتشین جنگی درجبهه ها، بلکه با اسلحه زبان و قلم و در کنج خانه ها و تنها با یک دستگاه کامپیوتر و یا ابزارهای دیگر رسانه ای، هرکدام سعی میکنند دیگری را از صحنه سیاست خارج و خود جای او قرار دهند و یا جایگاهی را در نظام مقدس تصاحب کنند! خواه حقّ باشند یا باطل!
این را هم همه ما میدانیم که سالها است در جمهوری اسلامی ایران افراد یا گروه هائی وابسته به غرب وجود داشته و دارند که در فتنه های متعددی مثل فتنه قتلهای زنجیره ای درسال 77 زمان دولت اصلاحات! فتنه کوی دانشگاه در سال 78 زمان دولت اصلاحات! فتنه تحصّن مجلس شورای اسلامی و تهدید تحصّن دولت اعم از اعضای کابینه و استانداران و معاونین مربوطه در سال 82 زمان دولت اصلاحات! فتنه قرائتهائی دیگر از قرآن مجید و اسلام و انقلاب منافقان در زمان دولت اصلاحات! و یا فتنه بزرگ سال 88 که همین بزرگواران!! نقش آفرین آن بودند و ضمن میلیاردها تومان خسارت به اموال عمومی 8 ماه متوالی پایتخت جمهوری اسلامی را به آتش و خون کشیدند و عاقبت هم با اهانت به حضرت آقا اباعبد الله الحسین (علیه السلام) خباثت خود را در روز عاشورای سال 1388 به اوج خود رساندند!!.
این افراد غرب زده معلوم الحال و وابسته به (امریکا، انگلیس و اسرائیل) در اصل همان عوامل اصلاح طلب و مشارکتی هستند که به اضافه آیة الله... و قاطبه خاندان و دوستان ایشان تا کنون بارها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشیده ومی کوشند، تا با همین «جنگ نرم» ولایت فقیه را ضعیف و نظام مقدس را بنمایندگی از غرب سرنگون و ساقط کنند! که الحمدلله رب العالمین و بحول و قوّه اللهی تا کنون هربار با هوشیاری ملت شریف ایران اسلامی و دستهای غیبی و لطف آقا امام زمان (عجل الله تعالی الفرجه الشریف) به نحوی خنثی و فتنه شیطانی آنان باطل گردیده است.
اکنون باردیگر، این گروه غرب گرای فتنه گر و تکنوکراتهای پیرامون آیةالله... که متأسفانه گاهاً در رده هائی از نظام مقدس نفوذ مؤثری برای خود دست و پا کرده اند، در پی آنند که همان فتنه های قبلی خود را برای تضعیف ولیّ فقیه و ساقط کردن نظام مقدّسی که ثمره خون شهدای اسلام است و تا کنون از اثر خون شهدا به این مرحله رسیده است ادامه دهند، و فتنه بزرگتری از فتنه های قبل را به نفع غرب به اجراء بگذارند.
گروه دیگری هم، از گروه های مؤمن به انقلاب و اسلام و پایبند به معنویات و ارزشهای به دست آمده حدود 50 سال از شروع نهضت امام خمینی (قدس سره) ازسال 1343 تا کنون میباشند که در ظلّ رهبری های خردمندانه هر دو بزرگوار، یعنی امام خمینی (قدس سره) و حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) تحت عنوان نیروهای انقلابی «حزب الله» محکم و استوار ایستاده اند و اینها نیز در راستای روش و منش شهدای 50 سال گذشته انقلاب، نقش خود را به نفع انقلاب و اسلام و قرآن ایفا میکنند.
این دو گروه هرچند در50 سال گذشته ماهیت خود را بخوبی نشان داده اند و بقول حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) ریزشها و رویشهائی داشته اند، لیکن همیشه بعنوان دو گروه ظالم و مظلوم با «جنگ نرم» (مورد نظر ما) که شاید بسیارسخت تر از جنگ متعارف میدانی است، فعال بوده و دست آویزهائی را هم بر اساس اعتقادات شخصی و یا گروهی خویش دنبال نموده و میکنند.
اکنون بسیار روشن و مبرهن است که از یک طرف آیةالله... و (آقا زاده های) بی خرد و بی درد و برادران ... بعنوان افرادی دنیا دوست، دنیا پرست و اشرافی گرا و قدرت طلب و فرصت طلب و وا بسته به غرب (امریکا، انگلیس و اسرائیل) از هر وسیله ی صحیح و ناصحیحی برای رسیدن به مطامع دنیائی خود بعنوان گروه «ظالم» بهره میبرند و از هیچ دروغ و تهمت و افتراء و فتنه گری و فتنه انگیزی و غارتگری بیت المال مسلمین یا غارت اموال دیگران فروگزارنبوده و نیستند.
در برابر آنان «حزب الله» متشکل از نیروهای مخلص انقلابی و مسلمان ضد غرب مخصوصاً (امریکا، انگلیس و اسرائیل) که آنها نیز از هیچ وسیله و راه صحیحی اعم از برگزاری مجالس دعاها، زیارات، مجالس مربوط به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) هیآت مذهبی سینه زنی، زنجیرزنی، روضه خوانی و شرکت دربسیج 20 میلیونی و حرکت های خود جوشی مانند «9 دی 88» و نهایتاً اگر روزی لازم باشد جان برکف در اختیار امام و مولای خویش حضزت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) با تمام توان چون راست قامتان تاریخ می ایستند و با نثارخون خود نقش آفرینی میکنند.
آنچه که امروز حائز اهمیت است نقش خواص و نخبگان جامعه است که باید در این «جنگ نرم» و جدال ظالم و مظلوم و حق و باطل تکلیف خود را هرچه سریع تر روشن کنند که درکدام صف قرارگرفته اند.
متأسفانه درفتنه بزرگ سال 88 برخی از نخبگان و خواص جامعه که اکثر آنان از... بودند و نان ولایت و امام زمان را میخوردند به جز چند نفر انگشت شمار موضع خود را آشکار نکردند و سکوت اختیار کردند و بعضاً ناخواسته با سکوت خود به صف منافقان کمک و صف ولایت و امامت را بی یار و بی پناه گذاشتند!!!
ما اینک به همه نخبگان و خواصّ عزیز و بزرگوار سراسر کشور مخصوصاً ائمه محترم جمعه و جماعات که تریبون نمازهای جمعه و مساجد شیعه را در اختیار دارند اعلام میکنیم در این «جنگ نرم» موضع خود را روشن کنند.
اگر نمی خواهند بار دیگر سکوتشان علیه اسلام و قرآن و انقلاب و مسلمین نوشته شود هرچه زودتر تکلیف خود را روشن کنند.
اکنون برای همگان روشن است که تمام فتنه ها وفتنه گریها زیر سرآقای... و قاطبه خاندان فتنه گر و غرب گرای اوست و دیگران بازیچه دست آنها هستند.
برای نخبگان و خواصّ جامعه بسیار ساده انگاری و بی بصیرتی است که با عقل و خرد خود این مهم را درک نکرده باشند.
تا کنون همه فتنه های پیشین وحال از اطاق فکر آقای... و فرزندانش علیه نظام و ولی فقیه صادرگردیده است، حالا که شورای نگهبان قانون اساسی هم به حق ایشان را رد صلاحیت کرده است که بهانه خوبی برای عقده گشائی او فراهم گردیده است.
همانگونه که فریب کاری بد است فریب خوردن هم بد است.
شاید اگر جمع کثیری از دشمنان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که در روز عاشورای سال 61 هجری فریب بنی امیه را خورده و با حسین (علیه السلام) جنگیدند، مواظب خود بودند و فریب نمی خوردند اوضاع کربلا بگونه ای دیگر رقم میخورد و اینهمه بلاها بر اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) وارد نمی شد.
بزرگان و بزرگواران نخبه و خواص جامعه انشاء الله با بصیرتی عالمانه و حکیمانه باید مواظب خود باشند، فریب فتنه گران را نخورند تا در صف حقّ قرار گیرند.
امروز هیچ بهانه ای برای شناخت راه حقّ و باطل وجود ندارد در یک طرف آیةالله... و فتنه گران دنیا دوست و دنیا پرست فتنه بزرگ سال 88 بعنوان ظالمین در پناه امریکا، انگلیس و اسرائیل و در طرف دیگر «امام؛ و رهبری خردمند و مظلوم و سید بزرگواری که تا کنون حقانیت خود را در اداره کشور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ثابت کرده است.
زمان، زمان امتحان بزرگ است!
یا انتخاب راه خدا و آخرت جوئی و مبارزه در راه فضیلت تا پای جان که حسین (علیه السلام) به ما آموخته است؛ یا راه شیطان و دنیا دوستی و دنیا پرستی و ذلت و عاقبت خود را مانند یزید و یزیدیان خراب کردن است!!
(امام خمینی (قدس سره) میفرمایند: اگر میخواهید کشورتان آسیب نبیند پشتیبان ولی فقیه تان باشید)
اکنون همه کسانی که حسین حسین میگویند و برای او بر سر و سینه خود میکوبند و برای او عزاداری میکنند و دشمنان او یزید، عبید الله ابن زیاد و عمر بن سعد را لعنت می کنند باید چشم بصیرت باز کرده و حسین زمان، یزید زمان، عبید الله ابن زیاد زمان و عمر بن سعد زمان خود را شناخته و بخوبی «تولی و تبری» کنند و إلّا حسین حسین گفتنشان ارزشی ندارد.
ضمناً ما خاندان و فرزندان و نوادگان حضرت امام خمینی (قدس سره) را نصیحت میکنیم که دست از مسیر و دوستی با فتنه گران برداشته و راه حقیقی پدر را دنبال فرمایند که ملت شریف ایران اسلامی آنان را به لحاظ نسبت به حضرت امام خمینی (قدس سره) خیلی دوست میدارند؛ ولی باید این را هم بدانند که هیچ کس و هیچ چیز برای ملت شریف ایران اسلامی؛ عزیزتر از اسلام ناب محمدی و ولیّ فقیه زمان نیست و با هرکس که بخواهد با اسلام ناب و ولیّ فقیه زمان برخورد کند، برخورد خواهند شد.
****************
شبکه بی بی سی فارسی، ازقول آیةالله سید محمد خامنه ای برادر بزرگ امام خامنه ای (مدظله) نقل می کند:
آیةالله... بهترین فرد برای توطئه امریکا علیه نظام است!!
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، حاج عیسی جعفری فرزند اسدالله، پیرمرد فرزانه ای که در میان مردم ایران به «خادم امام» اشتهار دارد، در سال 1306 در روستایی نزدیک قم به نام ابرجس به دنیا آمد.
وی قبل از پیروزی انقلاب در قم دکان جگرکی داشت. با پیروزی انقلاب و اقامت حضرت امام در جماران، مرحوم حاج احمدآقا که در جستجوی فردی مطمئن بود تا بتواند امور دفتر و منزل حضرت امام را به او بسپارد، از طریق خواهر حاج عیسی که اقلیم خانم نام داشت و مدت‌ها در نجف خدمتگزار بیت حضرت امام بود، حاج عیسی را به تهران فرا می‌خواند و او با رها کردن کار و کسب و منزل خود به تهران می‌آید و از سال 1360 جزو اولین کسانی می‌شود که به خدمت صادقانه در دفتر حضرت امام می‌پردازد.
خدمتگزار امام در مورد نقل خاطره در مورد امام از سوی... گفت: آقای... در آن زمان در دروازه دولت سکونت داشت و از همان زمان خطی را دنبال می‌کرد که این خط غیر از خط جمهوری اسلامی مورد نظر امام بود.
وی میگوید: در آن زمان امام آقای... را خواست تا هم وی را از ادامه طی مسیر در خطی که دنبالش بود باز دارد و هم اینکه از سیاست وی استفاده کند و به همین دلیل بود که آقای... به مکان فعلی که متعلق به ... بود نقل مکان کرد تا نزدیک امام باشد.
وی تاکید کرد: ما از ریشه همه این مسائلی که مطرح می شود آگاه هستیم.
حاج عیسی با تأکید بر مواضع ضد استکباری امام افزود: امام امریکا را مثل سگ درنده‌ای می‌دانست که اگر پا روی دمش بگذاریم پارس می‌کند و در کل ایشان هیچ اعتقادی به رابطه با آمریکا نداشت و اگر کسی خلاف این بگوید دروغ گفته است!!! شبکه اطلاع رسانی دانا
به نقل از 598 کیهان: نیک آهنگ‌کوثر : دوست قدیمی...میگوید: وی درصدد ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا و افزایش تحریم‌ها علیه ایران بود. تماس تلفنی 13 اکتبر 2010 ...پسر... با سردبیر خودنویس [کوثر] طولانی نبود، اما مفهومش سنگین بود.
آقای... به سردبیر خودنویس پیشنهاد کرد که با افرادی در «وزارت خزانه‌داری» امریکا در تماس باشد و برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تلاش کند!
معتقدیم: ارتباط ایران اسلامی با کشورهائی که نماد همجنس بازی هستند و مثل امریکا که رئیس جمهورش باید سگباز باشد تا بتواند به کاخ سفید راه یابد و بقول حضرت امام خمینی (قدس سره) شیطان بزرگ و ابرجنایتکار تاریخ است برای کشور عزیز ما ارمغانی جزبی آبروئی وبد نامی چیز دیگری نخواهد داشت !!!
والسلام علی من اتبع الهدی
*****  ****  *****
جواب پیام شما را قرائت کردم و از انشاء آن که بیانگر خشم مؤمنانه شما علیه کفر و ظلم و کفرمداران و ظلم مداران هست علاوه بر لذّت؛ خاطرم جمعتر شد که اگر دشمنان نظام (آمریکا، غربیان، شرقیان، صهیونیسم و سگان دست آموزشان در خاور میانه و شیخکان عیّاش و خوشگذران که در نوکری و دریوزگی مدال ذلّت به سینه دارند) و نوچه هایشان و فریب خوردگان داخلی (نشان دار و بی نشان) آنی از توطئه و خودخواهی دست برنمیدارند ولی پابرهنگان گمنام و بی نام و نشانی هستند که ارکان قوی نظام و مایه دلگرمی حضرت آقا هستند.
بکوری چشم همه دشمنان؛ سلمانها، ابوذرها، مقدادها، مالک اشترها، عمّارها، همّتها، باکریها، بسیجیان، ولایتمداران و (شب زنده دارانی که شیر بیشه شجاعتند و در وقت نیاز به امر رهبر در میدانند)، فراوان در کشور وجود دارند که اگر آقا اشارتی کنند پا در میدان نهاده و هرآنچه خاشاک در کف خیابانها و لانه های و دخمه های فتنه و توطئه وجود دارد را از سر راه بر میدارند.
البته مطمئنیم حتّی اگر ریزش هائی موجب دلسردی میشود اما رویشهائی موجب دلگرمی اند. ولی با این همه؛ تکلیف همه عاشقان ولایت پیمودن ره عشق است که گفته اند: «ره پرخطری است».
در اشعار امام خمینی (قدّس سرّه) هم راه عشق راهی پرخطر توصیف شده است:
گفته بودی که ره عشق ره پرخطری است
عاشقم من که ره پرخطری می جویم.
*****
ولایتمدار علی الإطلاق؛ علامه حسن زاده آملي در كنگره بزرگداشت علمي که به پاس عظمتش در آذر ماه سال 1376 برگزار شد، فرمودند:
اين رهبر عظيم الشأنتان را دوست بداريد، عالمي ، رهبري، مؤمني ، موحدي ، سيُاسي ، دينداري ، رهبري ، انساني رباني ، پاك ، منزه ، كسي كه دنيا شكارش نكرده ، قدر اين نعمت عظمي را كه خدا به شما عطا فرمود ‌‌‌[ بدانيد] قدر رهبر ، رهبري ، وليي ، وفيي ، ولايي [بدانيد ]
مبادا اين نعمت ولايت را از شما بگيرند؛
خدايا به حقّ پيغمبر و آل پيغمبر سايه اين رهبر عظيم اسلامي حضرت آيت الله معظم خامنه اي عزيز را مستدام بدار الهي آمين الهي آمين الهي آمين بعدد كلماتت آمين. یاحقّ.
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پورتال انهار میباشد.
پورتال انهار

این وب سای بخشی از پورتال اینترنتی انهار میباشد. جهت استفاده از سایر امکانات این پورتال میتوانید از لینک های زیر استفاده نمائید:
انهار بانک احادیث انهار توضیح المسائل مراجع استفتائات مراجع رساله آموزشی مراجع درباره انهار زندگینامه تالیفات عربی تالیفات فارسی گالری تصاویر تماس با ما نماز بعثت محرم اعتکاف مولود کعبه ماه مبارک رمضان امام سجاد علیه السلام امام حسن علیه السلام حضرت علی اکبر علیه السلام میلاد امام حسین علیه السلام میلاد حضرت مهدی علیه السلام حضرت ابالفضل العباس علیه السلام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها پاسخ به احکام شرعی مشاوره از طریق اینترنت استخاره از طریق اینترنت تماس با ما قرآن (متن، ترجمه،فضیلت، تلاوت) مفاتیح الجنان کتابخانه الکترونیکی گنجینه صوتی پیوندها طراحی سایت هاستینگ ایران، ویندوز و لینوکس