بی توجهی همسرم به نماز نگرانم کرده - سستی و کاهلی در دین

استفتائات رساله نوین احکام برگزیده

العروه الوثقی وسیلة النجاة منهاج الصالحین تحریر الوسیلة آراء المراجع

احکام > سستی و کاهلی در دین:

بی توجهی همسرم به نماز نگرانم کرده

سوال شوهرم 2سالی که عقد کرده ایم نسبت به نماز بی اعتنا شده است و این موضوع مرا نگران و اذیت میکنه.چندین بار تذکر داده ام ولی موفق نشده ام.خواهش می کنم کمکم کنید.

جواب دخترم، اگر بتوانید با رفاقت و صمیمیت که بین شما و همسرتان ایجاد میشود از فرصت استفاده کنید و بنده فراری خدا را به دامن خدا برگردانید کار بزرگی انجام دادید.
چند توصیه به شما دارم:
1- بخاطر ترک نماز به هسمرتان ملامت نکنید و ایشان را سرزنش نکنید.
2- با زبان خوش از خیر و برکت نماز برای ایشان صحبت کنید و به ایشان متذکر شوید که در دین آمده است در خانه و خانواده ای که نماز نباشد در آن خانه خیر و برکت وجود ندارد.
3- رابطه عاطفی خود را با ایشان گرمتر از گذشته کنید و کاری کنید که ایشان شرمنده اخلاق و منش معنوی شما شود تا بتوانید با نفوذ اخلاقی بر ایشان، بر ایشان تاثیرگذار باشید.


کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پورتال انهار میباشد.
پورتال انهار

این وب سای بخشی از پورتال اینترنتی انهار میباشد. جهت استفاده از سایر امکانات این پورتال میتوانید از لینک های زیر استفاده نمائید:
انهار بانک احادیث انهار توضیح المسائل مراجع استفتائات مراجع رساله آموزشی مراجع درباره انهار زندگینامه تالیفات عربی تالیفات فارسی گالری تصاویر تماس با ما نماز بعثت محرم اعتکاف مولود کعبه ماه مبارک رمضان امام سجاد علیه السلام امام حسن علیه السلام حضرت علی اکبر علیه السلام میلاد امام حسین علیه السلام میلاد حضرت مهدی علیه السلام حضرت ابالفضل العباس علیه السلام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها پاسخ به احکام شرعی مشاوره از طریق اینترنت استخاره از طریق اینترنت تماس با ما قرآن (متن، ترجمه،فضیلت، تلاوت) مفاتیح الجنان کتابخانه الکترونیکی گنجینه صوتی پیوندها طراحی سایت هاستینگ ایران، ویندوز و لینوکس