مشاوره خانواده - خیانت همسر

استفتائات رساله نوین احکام برگزیده

العروه الوثقی وسیلة النجاة منهاج الصالحین تحریر الوسیلة آراء المراجع

احکام > خیانت همسر:

مشاوره خانواده

سوال با سلام 23 سالمه. 10 ماهه عقد کردم و 3 ماهه عروسی. مهندس یه کارخونه کوچیکم و رضایت شغلیم هم 70 درصده. خونه از بابام بهم رسیده و نزدیک پدرم هم نیستم. به تازگی ماشین هم خریدم. خانمم و خونوادش از نظر درک و شعور و فهم فوق العاده اند. مشکلم کمی تمایل به دخترای دیگه س! شاید چون هیچ رابطه ای قبل از ازدواج نداشتم، احساس کمبود میکنم. خودمم نمیدونم. به نکته: زیبایی خانمم در حد خوب است. با تشکر

جواب پسرم آن گونه که از پیام شما برمی آید الحمدلله هیچ گونه گله ای از زندگی ندارید و اگر تمام لحظات عمرتان را صرف شکرگزاری کنید یقینا شکر یک روز زندگی خود را انجام نداده اید زیرا جوانانی هستند که با تحصیلات عالی حتی ارشد اما بیکارند. ولی شما مهندس کارخانه هستید. از شغلتان رضایت دارید در حالی که بسیاری از افراد از شغلشان رضایت ندارند. و منزلی از پدر به شما رسیده است در حالی که بسیاری از مومنین از داشتن خانه ملکی محرومند و مجبور به تحمل خانه استیجاری می باشند.
و شما وسیله نقلیه خریده اید در حالی که رخی از افراد حتی یک دوچرخه هم ندارند و مجبورند یا پیاده روی کنند و یا ساعت ها وقت خود را در ایستگاه اتوبوس یا کنار خیابان برای پیدا شدن وسیله تلف کنند.
و نوشته اید همسرتان از زیبایی برخوردار است و همسر و خانواده اش از درک و شعور و فهم فوق العاده برخوردارند!
از همه مهمتر اینکه دارای نعمت جوانی هستید و دارای 23 ساله می باشید.
توصیه ام به شما:
شکر آنچه را دارید بجا اورید تا «نعمت» شما به «نقمت» تبدیل نشود.
بنابراین به پاس این همه لطف و عنایات الهی به خودتان چشم از گناه فرو بندید و به خانواده عنایت و اقبال عاطفی داشته باشید و کاری نکنید که لطف الهی از شما دریغ شود زیرا شاعر می گوید:
به مال و جمال خویشتن غره مشو
کان را به شبی برند و این را به تبی
خدای ناکرده با یک غضب الهی ممکن است نعمت ها از شما سلب شود و همه چیز دگرگون شود و پس از ان پشیمانی سودی ندارد.
چشم از نوامیس مردم فرو بندید زیرا خود شما هم در اینده ممکن است صاحب فرزند دختری شوید که در جامعه قدم می گذارد و ممکن است نسبت به دختر شما همین نظر های سوء اعمال شود.
در حدیث آمده: «کما تدین تدان» هر گونه باشی با تو همان گونه خواهدشد.
تقوا پیشه کنید و مواظب گوهر عفت و پاکدامنی خود باشید. یاحق


کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پورتال انهار میباشد.
پورتال انهار

این وب سای بخشی از پورتال اینترنتی انهار میباشد. جهت استفاده از سایر امکانات این پورتال میتوانید از لینک های زیر استفاده نمائید:
انهار بانک احادیث انهار توضیح المسائل مراجع استفتائات مراجع رساله آموزشی مراجع درباره انهار زندگینامه تالیفات عربی تالیفات فارسی گالری تصاویر تماس با ما نماز بعثت محرم اعتکاف مولود کعبه ماه مبارک رمضان امام سجاد علیه السلام امام حسن علیه السلام حضرت علی اکبر علیه السلام میلاد امام حسین علیه السلام میلاد حضرت مهدی علیه السلام حضرت ابالفضل العباس علیه السلام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها پاسخ به احکام شرعی مشاوره از طریق اینترنت استخاره از طریق اینترنت تماس با ما قرآن (متن، ترجمه،فضیلت، تلاوت) مفاتیح الجنان کتابخانه الکترونیکی گنجینه صوتی پیوندها طراحی سایت هاستینگ ایران، ویندوز و لینوکس